close

我朋友叫海 我常找他...
他告訴我很好玩的事 很久沒陪他了
每次我說出心情 他總是聆聽!
他告訴我不管怎麼樣 我們還是要疏發出來

我說! 他也跟著回應
我告訴他 我要離開了.... 我想他會明白 他叮嚀我要常來走走 也陪他唱歌聊天!


MAYBE I STL HANG AROUND HERE A LITTLE BOUT MAIR THAN ID MAKE IT.
FOR CERTAINLY WEVE BOTH KNOW PERFECTLY THAT IVE GOT SOMEWHERE ELSE TO GO N SE.
WELL~~ ID TO MAKE SOMTHIN TO TELL U IN FUTURE!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hans2008 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()